Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

1/2009

Geografická Revue, 2009, ročník 5, číslo 1

Geographic Revue, 2009, volume 5, issue 1

Celé číslo (Whole issue)


Obsah (Content):

Patrik Bubelíny

POZITÍVA A NEGATÍVA ŠKOLSKEJ REFORMY VO VYUCOVANÍ GEOGRAFIE 5. ROCNÍKA ZŠ

POSITIVES AND NEGATIVES OF SCHOOL REFORM IN GEOGRAPHY TEACHING

IN YEAR 5 AT PRIMARY SCHOOLS

p. 6-8

 

Katarína Cižmárová

GEOGRAFICKÁ EDUKÁCIA V ODRAZE ŠKOLSKEJ REFORMY

GEOGRAPHICAL EDUCATION IN REFLECTION OF SCHOOL REFORM

p. 9-34

 

Pavel Hroncek

MOŽNOSTI SEKUNDÁRNEHO VYUŽITIA LOMOV NA SEVERNÝCH SVAHOCH BYSTRICKEJ VRCHOVINY

POSSIBILITIES OF SECUNDARY UTILISATION OF THE QUARRIES ON NORTH SLOPES BYSTRICKÁ VRCHOVINA

p. 35-48

 

Peter Likavský, Monika Ružeková

NOVÝ OBSAH VZDELÁVANIA: AKO

PREPOJIT VŠEOBECNÉ POZNATKY S POZNATKAMI O REGIÓNOCH (NA MODELOVOM PRÍKLADE V 5. ROCNÍKU)

THE NEW EDUCATIONAL CONTENTS: HOW TO CONNECT THE GENERAL KNOWLEDGE WITH KNOWLEDGE

ABOUT REGIONS (AT EXAMPLE OF 5-TH CLASS)

p. 49-53

 

Jaroslav Mazúrek

CHRÁNENÉ ÚZEMIA V REGIÓNE ZÁPADNÉHO LIPTOVA A ICH DIDAKTICKÉ VYUŽITIE VO VYSOKOŠKOLSKEJ

EDUKÁCII GEOGRAFIE A KRAJINNEJ EKOLÓGIE

THE PROTECTED AREAS IN THE REGION OF WESTERN LIPTOV AND THEIR DIDACTIC UTILIZATION

IN THE UNIVERSITY EDUCATION OF GEOGRAPHY

AND LANDSCAPE ECOLOGY

p. 54-106

 

Olga Slobodníková

ROZVOJ REGIÓNU – MODERNÁ A EFEKTÍVNA EDUKÁCIA

DEVELOPMENT OF REGION – MODERN AND EFFECTIVE EDUCATION

p. 100-106

 

Martina Škodová

OKRAJOVÝ EFEKT LESNÉHO EKOSYSTÉMU

EDGE EFFECT OF FOREST ECOSYSTEM

p. 107-116

 

Ladislav Tolmáci, Katarína Danielová, Daniel Gurnák, František Križan,

Mária Nogová

VÝUCBA GEOGRAFIE V 2. ROCNÍKU A SEXTE GYMNÁZIÍ PODLA ŠTÁTNEHO VZDELÁVACIEHO PROGRAMU

GEOGRAPHY EDUCATION IN THE 2nd GRADE OF SECONDARY SCHOOLS BY STATE EDUCATIONAL PROGRAM

p. 117-141