2/2013
Geografická Revue, 2013, ročník 9, číslo 2
Geographic Revue, 2013, volume 9, issue 2
Obsah (Content):
Helena Forgácová
MOŽNOSTI VYUŽITIA INTERNETU VO VÝUCBE GEOGRAFIE
MIESTNEJ KRAJINY (NA PRÍKLADE MESTA KOŠICE)
POSSIBILITIES OF INTERNET USAGE FOR EDUCATION OF LOCAL LANDSCAPE
GEOGRAPHY / ON EXAMPLE OF KOSICE CITY/
p. 6-26
Zuzana Gallayová
DOBRODRUŽNÁ CESTA ZDRAVÝCH POTRAVÍN – PRÍKLAD
INTERAKTÍVNEHO VYUCOVANIA NA ZÁKLADNEJ ŠKOLE
THE ADVENTURE ROAD OF HEALTHY FOOD – EXAMPLE OF INTERACTIVE TEACHING AT ELEMENTARY SCHOOL
p. 27-36
Viera Hodošková
REGIÓN OD A PO Z V ŠKOLSKOM VZDELÁVACOM PROGRAME
REGION FROM A TO Z IN THE SCHOOL EDUCATIONAL PROGRAMME
p. 37-44
Pavel Hroncek
INFORMACNO-EDUKACNÝ PANELOVÝ SYSTÉM OBCE BRUSNO A JEHOVYUŽITIE
V PREDMETE REGIONÁLNA VÝCHOVA
INFORMATION-EDUCATIONAL SYSTEM OF PANELS IN THE VILLAGE BRUSNO AND ITS USE
IN THE SCHOOL SUBJECT REGIONAL EDUCATION
p. 45-77
Alena Madziková
METAMORFÓZY GEOGRAFIE MIESTNEHO REGIÓNU V EDUKÁCII
METAMORPHOSES OF THE GEOGRAPHY OF HOME REGION IN EDUCATION
p. 78-82
Milena Moyzeová, Zita Izakovicová
VÝSKUM KRAJINY A JEHO APLIKÁCIA V REGIONÁLNEJ VÝCHOVE
LANDSCAPE RESEARCH AND ITS APPLICATION IN THE REGIONAL EDUCATION
p. 83-91
Zuzana Rampašeková, Magdaléna Nemcíková, Lucia Šikynová
NÁVRH NÁUCNÉHO CHODNÍKA V OBCI HLADOVKA A JEHO VYUŽITIE V EDUKÁCII GEOGRAFIE
PROPOSAL OF EDUCATIONAL TRAIL IN THE HLADOVKA MUNICIPALITY AND ITS UTILIZATION
IN GEOGRAPHY EDUCATION
p. 92-136
Jana Oláhová, Michaela Žoncová, Dáša Oremusová
NÁVRH AKTIVÍT PRE VYUCOVANIE FYZICKEJ GEOGRAFIE V PODMIENKACH REGIONÁLNEJ VÝCHOVY
PROPOSAL OF ACTIVITIES FOR TEACHING PHYSICAL GEOGRAPHY IN THE CONDITIONS OF REGIONAL EDUCATION
p. 137-144
Michaela Pancuráková
EXKURZIE VO VÝUCBE GEOGRAFIE MIESTNEJ KRAJINY (NA PRÍKLADE OBCE LIPOVCE-LACNOV)
EXCURSIONS IN TEACHING GEOGRAPHY LOCAL LANDSCAPE (FOR EXAMPLE VILLAGE LIPOVCE-LACNOV)
p. 144-153
Jaroslav Vávra
VYUŽITÍ REVIDOVANÉ BLOOMOVY TAXONOMIE V CESKÉM GEOGRAFICKÉM VZDELÁVÁNÍ
IMPLEMENTATION OF A REVISION OF BLOOM'S TAXONOMY OF EDUCATIONAL OBJECTIVES
INTO CZECH GEOGRAPHICAL EDUCATION
p. 154-166