1/2017
Geografická Revue, 2017, ročník 13, číslo 1
Geographic Revue, 2017, volume 13, issue 1
Obsah (Content):
Alena Dubcová, Hilda Kramáreková, Magdaléna Nemčíková, Zuzana Rampašeková
MIKROGEOGRAFIA AKO SÚČASŤ STRATÉGIE VYUČOVANIA GEOGRAFIE
Microgeography as part of the geography teaching strategy
p. 4-19
ŠKOLSKÁ GEOGRAFIA – OD INFORMÁCIÍ A POZNATKOV K POSTOJOM?
School geography - form information and knowledge to attitudes?
p. 20-31
PEDAGOGICKÁ PRAX AKO SÚČASŤ PROFESIJNEJ PRÍPRAVY UČITEĽOV GEOGRAFIE A
VYBRANÉ ASPEKTY JEJ HODNOTENIA
Pedagogical practice as a part of the professional pre-service geography
teacher training and selected aspects of ist assessment
p. 32-42
Michal Staněk, Petra Karvánková, Dagmar Popjaková, Martina Kuřimská, Michal Vančura
TÝMOVÉ VYUČOVÁNÍ V KONTEXTU MEZIOBOROVÉ SPOLUPRÁCE
Team teaching in the context of interdisciplinary cooperation
p. 43-49
ROZVOJ KOMPETENCIÍ UČITEĽA GEOGRAFIE V JEHO PREGRADUÁLNEJ PRÍPRAVE
Developing the competences of the geography teacher
in pregradual preparation
p. 50-60
DIDKAKTIKA PŘÍRODNÍCH VĚD NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY
Didactics of natural sciences in Faculty of education of Masaryk university
p. 61-69
Tlač časopisu Geografická revue 1/2017 bola realizovaná s finančnou podporou Geografického ústavu SAV v Bratislave a projektu KEGA č.002UMB-4/2017 Interaktívna elektronická učebnica regionálnej geografie Horného Pohronia.