Vedúci riešiteľ
- Projekt KEGA č. 3/3128/05.
Názov: On-line databázy publikačných zdrojov z vedného odboru odboru teórie vyučovania chémie.
Trvanie: 2005-2008. - Grantová agentúra FPV UMB Banská Bystrica, č. 8/02.
Názov: Možnosti využitia problematiky fullerenov vo vyučovacom procese chémie. Trvanie: 01-12/2002. - Grantová agentúra FPV UMB Banská Bystrica, č. 9/03.
Názov: Možnosti hodnotenia učebných textov.
Trvanie: 01-12/2003. - Vedecká univerzitná grantová agentúra VUGA UMB Banská Bystrica, č. 1/03.
Názov: Analýza a náročnosť školských učebníc a učebných textov.
Trvanie: 04/2003-12/2005. - Grantová agentúra FPV UMB Banská Bystrica, č. 10/04.
Názov: Pojmotvorný proces v chémii.
Trvanie: 01-12/2004. - Grantová agentúra FPV UMB Banská Bystrica, č. 1267-Ch.
Názov: Tvorba základných pedagogických dokumentov z chémie pre základné školy
Trvanie: 01-12/2005. - Visegrad Fund č. 10208-2006-IVF
Názov: The Influence of Computer Animated Models on Pupils´Understanding of Natural Phenomena in the Micro-world Level
Trvanie: 2006
Vedúci riešiteľ: dr. hab. Jan Rajmund Paśko prof., Akademia Pedagogizna, Kraków, Poľsko
Vedúci riešiteľ za SR: doc. RNDr. Jarmila Kmeťová, PhD., Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica - Projekt: KEGA č. 029UMB-4/2014
Názov: Zbierka úloh z chémie pre gymnáziá
Trvanie: 2014-2016.
Spoluriešiteľ
Medzinárodné projekty
- Interní grant IG 14/98, Katedra chemie VŠP Hradec Králove.
Názov: Význam fullerenu pro výuku organické chemie na vysoké škole.
Trvanie: 1998-1999.
Vedúci riešiteľ: prof. Ing. Karel Kolář, CSc.
Katedra chémie, Pedagogická fakulta UHK, Hradec Králove. - Interní grant IG 99/4, Katedra chemie VŠP Hradec Králove.
Názov: Reakce fullerenu a jejich využití ve výuce chemie.
Trvanie: 1999-2001.
Vedúci riešiteľ: prof. Ing. Karel Kolář, CSc.
Katedra chémie Pedagogická fakulta, UHK, Hradec Králove. - Leonardo da Vinci Programme, projekt č. SK/99/1/084125/PI/I.1.1.a/FPI. – koordinátor pre SR.
Názov: Tvorba vzdelávacích modulov pre špecializáciu Ekochémia.
Trvanie: 01/2000-06/2001.
Vedúci riešiteľ: RNDr. Miroslav Medveď, PhD.
Katedra chémie Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica. - Grantový projekt FRVŠ ČR č. 1247.
Názov: Fullereny a jejich význam pro výuku chemie.
Trvanie: 01/12 2001.
Vedúci riešiteľ: prof. Ing. Karel Kolář, CSc.
Katedra chémie Pedagogická fakulta UHK, Hradec Králove. - GRANT MH ČR, č.: FD - K2173.
Názov: Komplexní využití biomasy amarathu.
Trvanie: 2003 – 2004.
Vedúci riešiteľ. Ing. Lydmila Hyšplerová, CSc.
Katedra chémie Pedagogická fakulta UHK, Hradec Králove.
Národné projekty
- Výskumná úloha z plánu hlavných úloh ŠPÚ, č. 4. 5.
Názov: Pokusné overovanie štandardov z chémie v ZŠ.
Trvanie: 2004-2005
Vedúci riešiteľ: RNDr. Mária Siváková
Štátny pedagogický ústav, Bratislava. - KEGA č. 3/2365/04.
Názov: Návrh vzdelávacích štandardov a učebných osnov z chémie pre ZŠ.
Trvanie: 2004-2006.
Vedúci riešiteľ: prof. RNDr. Peter Silný, PhD.
Katedra didaktiky prírodných vied, psychológie a pedagogiky
Prírodovedecká fakulta Univerzita Komenského, Bratislava. - KEGA č. 3/2123/04.
Názov: Výučba štruktúry chemických látok s podporou nových technológií.
Trvanie: 2004-2006.
Vedúci riešiteľ: RNDr. Miroslav Medveď, PhD.
Katedra chémie, Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica. - KEGA č. 3/3014/05.
Názov: On-line korešpondenčý prírodovedný seminár.
Trvanie: 2005-2007.
Vedúci riešiteľ: Mgr. Magdaléna Renčová.
Katedra matematiky, Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica. - KEGA č. 3/5267/07.
Názov: Úlohy a modely usmerňovania riešenia úloh z anorganickej chémie pre gymnáziá.
Trvanie: 2007-2009.
Vedúci riešiteľ: prof. RNDr. Peter Silný, PhD.
Katedra didaktiky prírodných vied, psychológie a pedagogiky,
Prírodovedecká fakulta Univerzita Komenského, Bratislava. - APVV č. LPP-0028-06
Názov: Brána vedy otvorená
Trvanie: 2006-2012
Vedúci riešiteľ: Kolektív riešiteľov FPV UMB Banská Bystrica - APVV č. LPP-0188-07
Názov: On-line korešpondenčné prírodovedné semináre
Trvanie: 2008-2012
Vedúci riešiteľ: Kolektív riešiteľov FPV UMB Banská Bystrica - Výskumná úloha z plánu hlavných úloh MŠ SR.
Názov: Prírodovedná gramotnosť v SR v medzinárodnej štúdii PISA. Trvanie: 2008-2009. - Rozvojový projekt MŠVVaŠ SR
Názov: Transformácia vysokoškolského vzdelávania učiteľov v kontexte reformy regionálneho školstva - Rozvojový projekt MŠVVaŠ SR
Názov: Inovácia profesijnej praktickej prípravy budúcich učiteľov