Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

2017.13.1.61-69

Eduard Hofmann, Libuše Vodová

DIDKAKTIKA PŘÍRODNÍCH VĚD NA PEDAGICKÉ FAKULTĚ MASARYKOVY UNIVERZITY
DIDACTICS OF NATURAL SCIENCES IN FACULTY OF EDUCATION OF MASARYK UNIVERSITY


DOI: http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.61-69

CITATION: Hofmann, E., Vodová, L. Didaktika přírodných věd na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Geografická Revue. [online]. Banská Bystrica, 2017, 13 (1), 61-69 [cit. 2017-10-31]. Dostupné na: http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.61-69


Abstract:

One of the differences of the current curricula reform from the previous one is the inclusion of the groups of subjects into educational areas. This should have led to the strengthening of inter-subject relations, which could go from cooperation to the integration of subjects itself at primary and secondary schools. The basic prerequisite is the communication among teachers. This trend will not be altered by any further development of curriculum documents. The example of the innovation of study programs for the Primary School Teaching Program at the Faculty of Education of Masaryk University is the introduction of the Didactics of Natural Sciences in the academic year of 2005/06. This subject was created based on a longterm cooperation of science departments at the Faculty of Education of Masaryk University. The new subject works with project teaching methods. Students prepare their teaching lesson on the given topic and then, at selected schools, put this lesson into practice. During recent years, the following topics have been presented to students: Fruit Tree Importance in the Landscape, Life in Motion, Driving by Car or Our Household.

Keywords: didactics, natural sciences, inter-subject relations

TEXT NA STIAHNUTIE