Program
17. medzinárodný seminár doktorandov didaktiky chémie a príbuzných doktorandských študijných programov
Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií
Nevyhnutne potrebné súbory cookie
Vždy aktívne
Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.
Súbory cookie súvisiace s výkonom
Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.
12:30 |
Prihlasovanie účastníkov v platforme MS Teams |
13:00 |
OTVORENIE SEMINÁRA Príhovor dekanky Fakulty prírodných vied UMB Príhovor člena medzinárodného vedeckého výboru seminára |
13:15 |
PLENÁRNA PREDNÁŠKA Proč učíme chemii? |
SEKCIA 1 |
|
14:00 |
Q-metodológia ako nástroj skúmania perspektívy študentov učiteľstva chémie o učení sa atómovej štruktúry |
14:20 |
Využití Q-metodologie při zjišťování názorů učitelů na možnosti realizace integrované výuky |
14:40 | Názory a postoje učiteľov chémie k metodikám na tému Zdroje energie RNDr. Júlia Sečková |
15:00 |
Analýza přijímacího řízení na PřF UK |
15:20 | Rozvoj prírodovednej gramotnosti v chemickom vzdelávaní z perspektívy učiteľa Mgr. Viktória Kohutiarová |
15:40 | Možnosti a limity využití muzejních expozic ve výuce chemie z perspektivy učitelů Mgr. Lenka Rybáriková |
16:00
|
PRESTÁVKA |
SEKCIA 2 Predseda: prof. Martin Bílek |
|
16:30 | Rozvoj kompetencí v chemickém vzdělávání založeném na aktivní činnosti žáků RNDr. Irena Chlebounová |
16:50 | Využívaní počítačových modelů na podporu výuky redoxních dějů na střední škole Hana Henychová |
17:10 | Dovednosti studentů a expertů v oblasti řešení problémů: srovnání řešení chemických a obecně přírodovědných úloh PhDr. Martina Tóthová |
17:30 | Vliv organizačních podmínek na efektivitu výuky chemie na základních školách Mgr. Anna Baprowska |
17:50 | Úroveň vedomostí žiakov primárnej edukácie z oblasti prírodovedného vzdelávania Mgr. Miroslava Jurečková |
18:10 | Školní měřicí systémy – požadavky učitele a možnosti vlastní stavby Tomáš Feltl |
18:30 | UKONČENIE SEMINÁRA |
Dĺžka prezentácie príspevkov je 20 minút vrátane diskusie.
Prezentácia je možná v slovenskom, českom, poľskom a anglickom jazyku.