Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

2019.15.1.53-65

Miriam Trniková, Martina Škodová
ASISTENCIA UČITEĽA AKO NOVÁ PRÍLEŽITOSŤ PRE PEDAGOGICKÚ PRAX V PREGRADUÁLNEJ PRÍPRAVE ŠTUDENTOV
TEACHER ASSISTANCE AS A NEW OPPORTUNITY FOR PEDAGOGICAL PRACTICE IN PREGRA-DUAL TEACHER EDUCATION


DOI: https://doi.org/10.24040/GR.2019.15.1.53-65

CITATION: Trniková, M. - Škodová, M. 2019. Asistencia učiteľa ako nová príležitosť pre pedagogickú prax v pregraduálnej príprave študentov. Geografická Revue. [online]. Banská Bystrica, 2019, 15 (1), 53-65 [cit. 2019-07-18]. Dostupné na: https://doi.org/10.24040/GR.2019.15.1.53-65


Abstract:

Pregradual teacher education is focused on theory in the bachelor´s degree program on theory and on pedagogical practice in the master's program in Slovak republic. The comparison of some European countries shows that we have fewer hours to practice teaching. In Slovak schools, there also absent assistants, who pupils need because of their specific needs in school education. A survey conducted at the Faculty of Natural Sciences of the Matej Bel University in Banská Bystrica among students of biology and geography shows that students are open for creating a new subject focused on pedagogical practice of a teacher's as-sistant. There is a need to discuss possible solutions to the situation of future teacher education.

Keywords: pedagogical practice, teacher assistant, preparation of future tea-chers, didactics of biology, didactics of geography

TEXT NA STIAHNUTIE