Nastavenie súborov cookie

Keď navštívite ktorúkoľvek internetovú stránku, táto stránka môže uložiť alebo obnoviť informácie o vašom prehliadači, najmä v podobe súborov cookie. Tieto informácie sa môžu týkať vás, vašich preferencií, vášho zariadenia alebo sa môžu použiť na to, aby stránka fungovala tak, ako očakávate. Tieto informácie vás zvyčajne neidentifikujú priamo, vďaka nim však môžete získať viac prispôsobený internetový obsah. V týchto nastaveniach si môžete vybrať, že niektoré typy súborov cookie nepovolíte. Po kliknutí na nadpisy jednotlivých kategórií sa dozviete viac a zmeníte svoje predvolené nastavenia. Mali by ste však vedieť, že blokovanie niektorých súborov cookie môže ovplyvniť vašu skúsenosť so stránkou a služby, ktoré vám môžeme ponúknuť. Viac informácií

Spravovať nastavenie súborov cookie

Nevyhnutne potrebné súbory cookie

Vždy aktívne

Tieto súbory cookie sú potrebné na zabezpečenie funkčnosti internetovej stránky a nemožno ich v našich systémoch vypnúť. Zvyčajne sa nastavujú len ako reakcia na vami vykonané činnosti, ktoré predstavujú žiadosť súvisiacu so službami, ako je napríklad nastavenie preferencií ochrany osobných údajov, prihlasovanie alebo vypĺňanie formulárov. Svoj prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo vás upozorňoval na takéto súbory cookie, v takom prípade však nemusia niektoré časti stránky fungovať.

Súbory cookie súvisiace s výkonom

Tieto súbory cookie nám umožňujú určiť počet návštev a zdroje návštevnosti, aby sme mohli merať a vylepšovať výkon našej stránky. Pomáhajú nám zistiť, ktoré stránky sú najviac a najmenej populárne, a vidieť, koľko návštevníkov sa na stránke pohybuje. Všetky informácie, ktoré tieto súbory cookie zbierajú, sú súhrnné, a teda anonymné. Ak tieto súbory cookie nepovolíte, nebudeme vedieť, kedy ste našu stránku navštívili.

2017.13.1.32-42

Alena Madziková, Ján Kancír

PEDAGOGICKÁ PRAX AKO SÚČASŤ PROFESIJNEJ PRÍPRAVY UČITEĽOV GEOGRAFIE A VYBRANÉ ASPEKTY JEJ HODNOTENIA
PEDAGOGICAL PRACTICE AS A PART OF THE PROFESSIONAL PRE-SERVICE GEOGRAPHY TEACHER TRAINING AND SELECTED AS-PECTS OF ITS ASSESSMENT


DOI: http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.32-42

CITATION: Madziková,A., Kancír, J. Pedagogická prax ako súčasť profesijnej prípravy učiteľov geografie a vybrané aspekty jej hodnotenia. Geografická Revue. [online]. Banská Bystrica, 2017, 13 (1), 32-42 [cit. 2017-10-31]. Dostupné na: http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.32-42


Abstract:

Pedagogical practice during university studies enables to develop, verify or correct professional qualifications and competencies of future geography tea-chers. It is an integral part of the pre-service teacher training; it builds on the theoretical and professional-didactic preparation, enables immediate contacts with school practice and confronts the degree of readiness for the teaching pro-fession. In the paper, we deal with some aspects of performance assessment of geography students at Prešov University in the context of continuous pedagogical practice in the final year of the master's degree program. On the basis of as-sessments made by training teachers, we want to find out which competencies of future geography teachers are reflected as adequately mastered, which of them have reserves with the need for intervention in the intentions of university educa-tion, especially with regard to the teaching of geography didactics.

Keywords: geography didactics, pedagogical practice, pre-service teacher tra-ining, professional competencies, assessment, training teachers

TEXT NA STIAHNUTIE